Jak vést motivační rozhovor (blok 2/2)

Chci vědět více

O čem

Co vás naučíme

Jako ředitel, vedoucí nebo manager máte co do činění se spolupracovníky, které chcete motivovat. Každý z nás je hnán hlubokými touhami, potřebami a standardy. Pokud se naučíte je rozpoznat pochopit, můžete je během rozhovoru brát v potaz. Začnete směrovat konverzaci tak, jak potřebujete a současně s tím budete své lidi motivovat. Tento trénink je určený pro každého, kdo chce své komunikační partnery v rozhovoru motivovat. Chcete-li vytěžit více ze svých kolegů, zákazníků nebo dodavatelů, musíte nejprve přijít na kloub tomu, co je žene (jakou mají motivaci něco dělat nebo nedělat). Až následně je možné motivovat je ke zlepšení nebo změně.

Jak vést rozhovor na základě hodnot

Síla dobrého clicku

Pohnutky, hodnoty, přesvědčení, potřeby a touhy lidí

Proč?

Trénink posiluje následující kompetence

Naslouchání

Budete schopni v průběhu rozhovoru odkrýt hlubší pohnutky, touhy, potřeby a hodnoty, čímž vznikne větší vzájemné porozumění.

Inspiraci, motivaci

Budete vědět, které dvě základní pohnutky jsou pro lidi hnacím motorem.

Komunikaci

Budete mít nástroje pro lepší směrování rozhovoru bez ztráty nebo narušení důvěry.

Senzitivitu

Budete schopni vnímat světlo v tom druhém, lépe ho pochopit.

Mapa

Kde nás najdete

V Evropě máme partnerská centra, ve kterých najdete námi vyškolené trenéry. Všichni pracují v duchu filosofie Cognitio-Scan®.

Kontakt

Kontaktujte nás

Nenašli jste odpověď na své otázky? Chcete s námi zkonzultovat svou situaci? Nebo nás prostě chcete jenom poznat osobně? Napište nám a my se vám ozveme.

I'm required! I'm required!
I'm required! I'm required!
I'm required!

Souhlasím s pravidly zpracování osobních údajů